att göra.

Malins "Att göra-lista" till mig:
- Packa ner Per i väskan på torsdag! Han vill ha äpple och kaffe redo i väskan, GLÖM EJ!
- Köpa 10 burkar lim, kan vara bra att ha om någon snackar för mycket.
- Springa fram till grannen och be honom att slänga sig i väggen.
- Se till att han gör det! Om han inte... ta saken i egna händer!
- Gå ut med att jag, Ida, faktiskt är e liten fjant som jämt sitter med mormor i badkaret.
- Springa 2 varv runt huset med en lykta.
- Springa ett segervarv i bara strumplesten, utan lykta.
- Ha en tampong i näsan en hel dag.
- Tillverka en foundation av plast och kalla det "eurohshopperz zlim coversh".
- Byt lampa 3 gånger.
- Krypa in och ut under sängen, bra träning.
- Ta ett glas vatten... kan behövas nu.
- Knipa med stjärten.
- Måla ögonbrynen blå och aggressiva.
- Hysa agg mot en vän.
- Ringa en vän.
- Lägga på för du har inte vänner.
- Gå och lägg dig.

Ja, jag vet vilken punkt jag gillar allra bäst, "gå och lägg dig"... den kommer jag bocka av ungefär... nu!
Adjö, tack!


Kommentarer
Postat av: josefin

alltså, ni är inte riktigt friska:P

2009-06-06 @ 08:39:47
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0