breathing your love.

Jag började dagen med att samla in vuxenpoäng.
Jag skrev på papper angående lån och företagskonton.
Kände mig riktigt vuxen tills jag blev uttråkad.
Då passade jag på att rensa min plånbok.
Det låter värre än var det faktiskt var.

Sen hämtade jag Hanna för en dag vid djulö.
Det var väldigt skönt i vattnet så det blev ett gäng dopp.
Hanna gjorde "the simtag of the simtags".
Vid 4 åkte vi hem och då blev det dusch och en klippkund.

Sen styrde jag åte rmin kos mot Djulö där det fortfarande va folk.

Det blev till att utmana Magnusminigolf.
Jag säger inte vem som vann men jag gjorde inte mitt bästa^^
Vi säger helt enkelt att det blev 19-19...
Sedan blev det lite snack på bryggan för att samla vuxenpoäng.
Sedan skulle vi åka och köpa popcorn på bion!!
Men nehe? Nej de hade inte öppet, jävligt ovärt.
Kvällen blev i alla fall väldigt trevlig, skoj skoj!

Nu är jag hemma och har smällt i mig en näve jordnötter, en näve chips och en näve ostbågar. Vill bara poängtera att dessa nävar inte är några jävla barnhänder... tänkte... så ni vet!

Här kunde de har varit en bild som gjort denna blogg lite mer underhållande men eftersom blogg.se är fucked up så får ni nöja er med denna ovärda text, tack.


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0