en mus flera mössor.

Imorgon vankas det mösspåtagning och sedan blir det festligheter med diverse grill (må vädergudarna knipa igen) och partaj på Otten. Som säkert alla undrar (not) så har jag kommit fram till att jag inte kommer att ha mössan bakomfram som alla andra här i Katrineholm. Nej jag har tänkt över saker och visst jag bor här men jag tar studenten i Norrköping och då har man den rakt fram. Ja visst kan ja ha den fram i Norrpan och bakåt i Kholm men själva grejen att ha den bakåt är ju att man inte ska vända på den förrän studentdagen, så då känns det lite fel om jag hattar hit och dit. Så, ni kommer se mig har den framåt... eller vem vet, jag kanske ångrar mig helt plötsligt imorgon.. aaah! ^^

Imorgon ska jag träffa musiklärarn och träna på sången till avslutningen, det blir sum 41 - with me i balladversion, plus att klassen ska upp på scenen innan sista refrängen och sjunga med, är det inte väldigt vackert alltsammans? ^^

sweet kissin' in the moonlight!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0