heart and soul.

Dagen har bestått av tårar, tårar och tårar. Champangefrukost på frisör med alla lärare och 1:or & 2:or. Sorgligt med tal och sång och presenter till lärare. Hua, jobbigt. Sedan blev det avslutningen på Resnströmmen. Fick premie för goda studieresultat, kors i taket. Sen sjöng jag With me tillägnat min klass och de deltog också i sista refrängen med mig på scenen, dock blev det mest tårar. Efter sista ordet jag sjöng bröt allt ihop och tåararna bara sprutade. Fyfan, helt utmattande dag. Har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv. Sa hejdå till alla men vi kommer träffas igen såklart, men det blir inte lika ofta, tyvärr. Saknar de alla redan.

Film på sången och hela framträdandet kommer snart, laddar upp på youtube.

I don't want this moment, to ever end.
Where everything's nothing, without you. -
HVFr3 <3

Det var jättefiiiint, t o m så att jag, Malin fällde flera tårar :)


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0