living the dream.

I Norrköping köpte jag en bikiniöverdel, (som jag dock vill lämna tillbaka för jag hittade en annan i malins garderob som dög tills jag får min nya) en kalender, (eftersom jag får krupp på att inte ha någonstans att skriva upp det jag ska göra vilket gör att jag lätt glömmer saker) spray, mascara och en top från gina med snygg rygg. Ja ni ser så jag lär mig att acceptera gina^^

Har nu fixat sallad till imorgon. Har också skurit upp melon, lagt in en vattenflaska i kylen och såå vidare. Morgondagen kommer bli så lyckad. Jag längtar! Ska nu kila ner och fixa det sista innan jag tar en snabb dusch. Sen ska jag nog göra mig lite hallonsmörja och glo en stund på tv för det är so you think you can dance, me love! sen ska jag fortsätta läsa boken "momo" som jag dock redan läst tidigare, men den är ju bra så vafan!?

PUSS O HEJ!

Kommentarer
Postat av: Hanna (J, igen, inte Hannah Montana, sorry)

Läser du Momo av Michael Ende? Fantastisk! Nu ska jag bara vara lite prettojobbig och säga att den ska läsas på tyska. Yuck! Usch vad jag kände att jag blev <b>äckligt</b> jobbig där. Läs den på svenska för sjutton. What the hell, läs den på serbokroatiska om du behagar, huvudsaken är att du läser den!



Puss

2009-06-24 @ 23:47:40
URL: http://www.bejoproduktioner.se/bejosblogg
Postat av: Jag igen, Hanna J alltså...

Haha, har suttit och kodat halva dan, det sitter i fingrarna. Men det blev en <em>snygg</em> inramning till ordet äckligt där... fint... :)

2009-06-24 @ 23:49:16
Postat av: ida

hahahah! jag läser den gärna på svenska, för att lättast förstå^^ haha men den e ju skitbra ju, den kan man läsa flera gånger om^^ haha ja menar de, haha!

2009-06-25 @ 09:54:54
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0