no need to fight.

Alltså jag är så glad nu, så oerhört jävla förbaskat glad. ÅH! Haha, kanske är världens töntigaste sak men det innebär liksom att jag framöver kan lyssna på BRA musik både på mobilen och i bilen! Jag har laddat ner sånt där program där man ovandlar videos från youtube till filer, ÅÅH! HAHA visst det är youtubekvalité på dom men hallå? Sen när hör jag skillnaden? Detta innebär också att jag nu har Hallelujah, With me & To an end som musikfiler?! AAH!

HAHA jaa, jag må vara töntig men jag är verkligen jätteglad just nu! IIIIIIH!

Kommentarer
Postat av: josefin

ååhh ida snälla du måste skicka massa låtar till mig dååå!!! vart hittade du det? finns det för mac??? jag vill ha!!!!!

2009-06-21 @ 13:37:10
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0