randig dag.

Igår köpte jag en randig tröja och mamma verkligen förstår varför! Jag har ju liksom bara x antal på en egen hylla i garderoben? Så liksom, att jag behöver en till är ju helt acceptabelt? Not. Men mamma lilla, förstår du inte att dessa randiga tröjor har olika tjocka ränder och ibland olika färger? De sitter också olika, en sitter tajt, en sitter lite lösare och en jättelöst? Och en har långa ärmar, en har lite halvt långa ärmar, och en har korta ärmar? Ni fårstår mig väl? Det är helt acceptabelt att ha en egen hylla för endast randiga tröjor!

"Det börjar blite lite långrandigt" NOT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ida, jag börjar känna av ett visst beroende i ditt beteende! Äsch, ska jag snacka, jag är ju bara nybörjare :P



FÖRRESTEN, nu kan jag lite mer än bara "trekant i grekland, leka stekarn, bakfull redan fredag." JAG KAN HELA SKITEN! du får komma tillbaka till norpan så jag får lära dig ;)

2009-06-19 @ 16:56:54
Postat av: ida

hhahah nee vadå beroende? de tror jag inte alls! xD NÄ? jag kan faktiskt bara den meningen, men gillar också den där blablabla lyssnar på carola, manikyr

, permanenta håååreeet! haha den e sååå sööt, JAA! xD

2009-06-19 @ 18:21:11
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0