sjung om studenten.

Mösspåtagning och klassfest igår. Började med att jag och Hanna lekte Rent hus i Jannas lägnehet. Efter dammsugande och undanplockning såg där ut som ett slott... eller en helt normal acceptabel 1:a^^ Folket droppade in och tillslut blev det pizza, dans, dricka, skratt och mycket mer. Det var riktigt riktigt roligt. Många skratt och mycket har fångats på bild & film! Vi drog sen vidare till Otten där kön va lång men tillslut kom vi in och dansade loss en stund innan jag och Hanna åkte tillbaka till Katrineholm. Hanna som käkar pencilin drack inte och kunde köra, så vi tog oss en svängom på Harrys i vår allas favoritstad Katrineholm (höhö host) Nåväl, en riiktigt rolig kväll, sammanfattning combleted.

Idag är det egentligen lite klassisfest igen men eftersom jag ska vara hemma och göra mig fräschish inför balen imorgon så stannars jag hemma. Dock känns det lite onödigt att fixa upp sig om regnat kommer ösa och allt man klätt upp helt plötsligt hänger ner överallt, mascara under ögonen, håret i nacken, klänningen vid knäna och skorna undra jorden. Nåväl... bilder från gårdagen finns på facebook... kanske laddar upp lite här också så Jannas slipper snika in sig på nån annans facebook bara för hon är så tattig och vägrar skaffa^^

HVFr3 - me love <3

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0