try to say it's over.

Hemkommen från Norrköping med en randig tröja, en blommig blus och en grön mus
. Ja, alltså en datormus. Den är jättesöt och ljusgrön! Nu måste jag införskaffa mig en musmatta, om det nu promt ska behövas. Var mysigt att träffa Sara igen. Dock kommer vi inte ses på ett tag nu men vi ska höras hela tiden! Jag planerar att hälsa på både i Jönköping och i Eskilstuna. Dock kanske jag inte hälsar på i Turkiet nästa vecka, men visst Sara, payar du så är jag där på 2 blanka^^

Nu ska jag plocka undan lite då alla kläder jag införskaffat under de senaste dagarna (mamma hatar mig) råkar ligga i en stor hög. Sen ska jag bara ta det lugnt för jag har fruktansvärt ont i huvudet, plus att jag är råförkyld. Hua!

puss på oss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du köpte en randig tröja för det behövde du ju verkligen puss

2009-06-18 @ 19:14:18

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0