glass i stora lass.

Nu har jag haft redovisning för mig själv tre gånger, och nu känner jag att jag inte orkar lyssna på mig själv längre, så nu skiter jag i detta rent ur sagt. Istället ska jag välja kläder till i morgon, packa väskan och vara på allmänt "jag vägrar plugga"-humör, dvs på mitt vanliga humör...

Ikväll blir det Projecrt runway och gammeldags vaniljglass, tack!
Adios!

p.s
nu ska jag ta den sista tabletten på denna helvetes pencilinkur, och imorgon får jag träna och det ska bli så jävla kul, wohoooo, fyrverkerier, smällare, raketer, bomber! yey!


Kommentarer
Postat av: josefin

lycka till på redovisningen älskade syster!

2009-03-24 @ 07:39:18
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0