hairdress me.

Jag utvecklar min permanentrullningsförmåga. Idag gick det på 47 min! Dock gjorde jag om massor för att göra Irina nöjd, jag menar ibland måste man va snäll mot alla även fast det tar emot. Så då hamnade jag på kanppt 55 min. Dock går inte riktigt uppbyggnadsfönen lika bra för hur jag än vrider och vänder på detta patetiska moment slutar det med samma resultat: Så jävla fucking gräsligt! Antingen ser hon ut som en boll, eller som hennes mammas väninna, eller som en fyrkant, eller som en igelkott... Jag kommer vara så stolt på gesällen, verkligen! Det är ju kul också att om jag kuggar (vilket jag förmodligen gör på antingen klassiska klippningen eller uppbyggnadsfönen) så kommer Malin få dras med den där jävla helformen enda fram till oktober och det gör så ont i mitt hjärta att jag nästan blir helt panikslagen och vill träna hela tiden, vilket jag såklart ändå inte gör.

Dagens bästa: Malins färg blev så jävla fucking jävla otroligt jävla kanoooon! Ah, den är så snygg, och bara för det ska jag färga mamma likadant nästa gång, 7-77 + 6-66 Igora Vibrance med 4% H2O2, fiiieeerce!

Imorgon planerar jag att köpa effilersaxen, the effilersax så to speak! Den är skimrande, glänsande, blank och alldeles lysande bra, Jaguar. Det största problemet är att den till och med är dyrare än vanliga jaguarsaxen med rörlig tumme. How bad? Men alla andra jälva effilersaxar är fan på skolnivå och låter som fan, effilerar hur mycket som helst och är tunga att arbeta med. Så jag får väl slänga upp ca 2700 på denna skönhet... det svider nåt så fruktansvärt!

Friss & Fross / Ida



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0