in a little while.

Oj vad fint det blir här, och Oj vilka lösningar jag kommer på!
Det är nästan så man får måla ett kors i taket.
Jag är nu inne på damningen.
Jag märkte att det behövdes...
Jag tänkte fota resultatet sedan.
Eftersom jag vet att alla bryr sig så fruktansvärt mycket!
Noot!
Dock tänkte jag visa pappa & Lena att jag faktiskt också städar.
Det är faktiskt inte bara Josefin som gör det?
Det är bara det att jag kan hålla det renare längre^^
Det är i alla fall vad vi intalar oss.
Vi= jag och mitt psyke!

Adios conocidos, beso más amigos (Alltså, jag kanske ska bli spanjorska på heltid!)

Kommentarer
Postat av: josefin

hahhhahaahahhaahahahahahahahhaa jag städar inte hela tiden:P

2009-03-20 @ 23:54:35
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0