livet är som ett träd.

Min jobbiga vecka har löst sig! Jag menar, har man ett problem, så måste man lösa det? Imorgon åker vi från Katrineholm cirkus 12.30 och blir väl kvar i Norrköping tills man är klar, men senast 21. Det är faktiskt helt okej eftersom man slipper både Monkans och Bettans lektioner. Och på torsdag blir det endast religionen på morgonen och det blir till att åka hem 10.30. Anledningen kan man säga är för att Fierce Ambitious Trio liksom lagt ner lite, och för att ordinarie läraren är borta på lektionen efter. Skapligt ovärt, det tackar vi för!

Jag fick min förstoring idag. Jag kan väl helt enkelt säga att jag är väldigt dålig på storleksuppfattning... 70x100 tänkte jag, det är väl ingenting, finns det inte större? Skulle det finnas större säljs det väl på tapet...


Domare, Domherre, Dum, Dummare, Dummast, Dömd!

Kommentarer
Postat av: josefin

niiiice ;)

2009-03-25 @ 08:07:56
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Philip

HAHA, vad fan ska du med den där till? Jisses!



FAB lagt ner, va? Vad menar du? Nu förstår jag inte riktigt. :-P Jag tror vi måste ha ett snack du och jag.

2009-03-26 @ 00:22:35
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0