måndag.

Spenderade lite tid med Hanna på stan.
Jag var ett bra smakråd tycker hon.
"Om du inte köper dom så skjuter jag dig"
Man måste ju ta saker på allvar anser jag?
Nåväl, nog om tröstshoppingen.
Det slutade med att vi åkte runt i 2 bilar.
Vi parkerade så fint efter varandra.
Dock kände vi oss inte speciellt miljövänliga.
Inte för att allt spray under alla tävlingar har hjälpt vår natur.
Så vi kände väl att det kvittade.

Jag har också för första gången kört bil med den såkallade enhandsfattningen.
Blev till att ringa Elin lite lagom impulsivt under bilfärden hem.
Hon skulle dricka 6 koppar kaffe, vilket jag tyckte var helt normalt.
Själv skulle jag käka chips, så jag var ju mycket bättre.

Nej nu ska jag återgå till det jag just gjorde,
ingenting.
puss /
Ida

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0