så glada för det.

Tänkte avsluta veckans sista dag med den nya veckans handlingsplan ala Blondinbella!? (Läs det med en nypa (näve) salt och gärna med lite sådär överentusiastisk stämma, precis som Blondinbella själv, för bäst effekt)

Skola/Jobb -
Den här veckan väntar praktik måndag och fredag och jag bara älskar praktiken. Att få träffa nya människor och förändra folk till det positiva är en sådan underbar möjlighet för mig, inte bara som egen företagare, utan också som människa. Jag ska också besöka min älskade frisörskola ett antal gånger och jag ska verkligen försöka njuta av varje minut, snart är de ju slut.
Kärlek/Relationer - En ny vecka står på glänt och nu är det bara att kasta ut det gamla och in med de nya, inte sitta och deppa utan tänka att därute så finns kärleken bara för mig! Jag känner redan att jag kan börja leta efter min drömprins, och såklart så befinner sig denna person i lilla Katrineholm, för det är ju högst troligt liksom, åh, jag ser fram emot denna vecka full av nya möjligheter i kärlekens tecken.
Hälsa - Nu när jag äntligen är klar med pencilinkuren är det dags att börja få ut lite aggressioner igen. Snart är det dags för tävling igen och jag är såå glad för det, och ska träna såå hårt för det! Jag ska också tänka på vad jag äter men såklart har jag ju aldrig ångest för att jag unnar mig saker eftersom jag är en så speciell person som har sådan självförtroende eftersom mina föräldrar alltid sagt att jag är bäst.
Övrigt - På lördag blir det festligheter och jag är såå glad för det. Ska fira en väninna som fyller 19 år och sedan blir det Starlight då en vän fyllt 18 och har hyrt hela lokaalen liksom, hur coolt är inte det? En så bra idé som jag kanske kan bygga vidare på till ännu ett nytt företag!

Okej, vet faktiskt inte varför detta kändes som sarkasm mot Blondinbella, jar har faktiskt inte mycket emot hennexD Hon lever sitt liv, jag lever mitt? Nåväl, jag får ta och skylle på tröttheten här, GODNATT!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0