smile för oxbringan.

Klart som fan Kuriren kom och fotade idag! Känns ju sisodär va... kommer säkert se ut som en uppsvullen och trött hösäck, vilket också är en bra definition på mig själv för tillfället. Uppsvullen för att det liksom blir tvärtomprincipen när man egentligen inte ätit så mycket under dessa sjuka dagar, och trött eftersom jag inte sovit en hel natt utan att vakna hela tiden och en allmän hösäck för att jag inte ens orkade hålla upp hållning någotsånär... ack! Jag kommer nog fnissa en aning när jag ser mig själv i tidningen, haha! Sött.

En rolig sak - Det serverades kräftskagen till förrätt... jag är ingen kräfttjej om man säger så... och det serverads oxbringa till varmrätt... ja.. det säger väl sig lite självt, jag är ingen oxbringetjej direkt... tur att jag för ovanlighetens skull åt frukost precis innan.

Adios! / Ida

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0