unstoppable.

Jag måste säga att det känns skapligt töntigt att stå och redovisa för sig själv i spegeln. För det första så är det ju inte ens nervöst att redovisa för sig själv, så på det sättet känns det meningslöst. Nej men visst visst, om man lär in sig det man ska säga så blir man inte lika nervös sen. Nej det förstårs, men man blir ju nog så nervös bara av at kanske inte hålla tiden bra. Jag har ju en tendens till att prata för snabbt, ni kanske märkt det, nåväl... jag vet då inte om jag ska räkna med att jag pratar för snabbt, och göra framförandet ett tiotal sekunder över 5 minuter, eller om jag ska anta att jag faktiskt skärper till mig? En bra fråga sörrni!

Just nu sa jag allting på 4 minuter, vilket är för kort. Jag känner att 4.26 är en perfekt tid. 
Vad kan man knåpa ihop på 26 sekunder då? X antal konstpauser...


Nu ska jag fortsätta diskutera idealfamiljer och skilsmässor med mig själv!
ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: Ah, skulle ha fotas jag också men Christian och jag missuppfattade varandra så jag gav bort min tid till en kompis.



Fin din bild blev! =)

2009-03-21 @ 20:26:03
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: så lite så :)

2009-03-21 @ 22:01:08
URL: http://etalvis.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0