seriös rundtur.

Som ni har längtat efter mina bilder på rummet.
Nästan så ni bildligt talat gått i taket!
Men lugn bara lugn, här kommer dom!
Och ge gärna cred för ljussättningen och fotografens stadiga hand!

Tänkte ta er på en ironisk lite rundtur!

Här har vi en säng, min säng! Fantastiska tavlor vars motiv inom kort måste bytas ut med risk för att folk tror man lever kvar i det gamla! Jag vill också kommentera de alla tänker just nu! JA, jag vill ha vitt lakan till dessa underbara gripsholmspåslakenen, men tror ni jag hittade ett eller?

Här ser ni min Blondinbella-plats! Jajamensan, här tjänar jag mina miljoner på bloggen och lägger dem i min gris. Tänk vilka miljoner som gömmer sig i dess runda kropp! Nej, men skämtosido... grisen är tom, jag lovar!!!

Här ser vi faktiskt en av de platser jag faktiskt förändrat. Förut hängde alla medaljer faktiskt på rad, men det kände jag var lite passé så såhär var min fiffiga lösning på det hela. Jag är så stolt över mig själv så ni kan inte ana!

Här gör jag mig vacker på morgonen, och om jag inte riktigt minns hur jag utvecklats under mina år så kan jag titta upp mot skyn (eller hyllan över spegeln) där hela mitt liv finns dokumenterat (nej jag lever inte kvar i det gamla?)

Och här har vi mig! I ett praktfullt omslag, en lyxförpackning. Eller snarare som ett paket mellanmjölk. Anledningen till detta spegelinköp var nog för att när jag inhandlade den hade jag inga former, och ni vet vad man säger, "har man inga former får man skapa sig former".

Vill tackat alla som har medverkat under denna otroliga resa. Jag trodde jag absolut inte att det var så många som var intresserade av lilla mig, så jag har absolut inte skrivit något tacktal... men jag skulle vilja tacka mamma, som alltid varit en inspirationskälla när det gäller att ta tag i städning, min pappa för att han alltid säger att man bara behöver försöka så går det, och min syster josefin, som är så duktig på att stöka till, och lena för de fina påslakanen i julklapp, nästa jul önskar jag mig ett vitt lakan! Tack till alla statister som ställde upp på mig, och trodde på mig. Tack och godnatt!


Kommentarer
Postat av: josefin

hhahahahahahahahahahahhahaahahahahahaah det här ar ett av de bästa inläggen nånsin!! ASG

2009-03-21 @ 08:23:13
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Mårten

hahaha man har aldrig tråkigt när man läser din blogg :D

2009-03-21 @ 15:02:17
URL: http://numberonemusic.com/madeofrock

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0