all about us.

Klippte Hanna Johansson för en stund sen.
Riktigt nice blev det ska jag erkänna.
Lite 20-tals bob blandat med en page...eh?
Okeej... Nåväl....

Nu ska jag packa ner verktyg och blondering för snart ska jag cykla till mina kusiner och få mat där. Sen ska jag slinga Daniellas utväxt och klippa henne. Så, tjingeling!

P.S Folk brukar säga "ni når mig på mobilen"... men det är något ni verkligen inte gör med mig. Jag har konstant ljudlös på och när jag sedan tittar på mobilen har jag 7 olästa meddelanden och 2 missade samtal vilket resulterar i att mer än hälften av alla meddelanden glöms bort... ofta de viktigaste också, attans!

PUSS!

bara för att jag tvättade mitt löshår igår och det satt kvar...
och de va fint, och lätt, och... allting va bara så braaa!^^

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0