bum like you.


Inspirationsbilden längst till vänster.
Min tolkning.
Jag verkade göra Bettan ganska nöjd.
Inte riktigt lika hetsig som annars^^


Idag förverkligade jag min dröm jag hade häromnatten.
Drömde om kort fest-frisyren.
Den funkade, lite läskigt faktiskt.
Dock känns det lite konstigt att ha rullat den en gång.
Får en chans till på tisdag på min riktiga modell.
Sen är det dags liksom...
Känns ju lite surt när andra rullat typ 20 gånger...

Hanna & jag jobbar tillsammans i bilen. Inte bara en ska behöva göra hela jobbet. Därför ställde jag upp som växlare idag!^^ Vindrutetorkarna kunde ha olika hastigheter också. Vi hittade "Hanna i skolan"-hastigheten (den lägsta ja precis..) sen hittade vi "Ida hetsar på gesällen"-hastigheten... Ja.. då gick de fort, ch oj så skoj vi hade.

/ Ida!


Kommentarer
Postat av: josefin

hallå, skämtar du, har DU ritat det där? du är ju grym, varför har du inte sagt det förut?????

2009-05-06 @ 18:52:10
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: men vilken mupp, det är ju assnyggt, asbra gjort ju!

2009-05-06 @ 20:56:40
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: ★ Sussi - en galen norrbottning ★

hejsan bruden. Jag fick tips att jag skulle höra med dig vad jag ska göra med mitt stackars hår! :D



Jag har haft knallrött... så fick jag för mig att bli blond. Har belkt 2 gånger... håret är nu ljusrosa... vad sjutton ska man göra??

2009-05-06 @ 22:50:26
URL: http://sofuckt.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0