eyes never lies.

Nu har jag ordnat dricka till några dager under studentveckorna.
Känns väldigt bra, och ännu bättre att mössan åker på på onsdag.
Den matchar mig så bra, och den rosa programpärlan verkligen framhäver mitt jag.
ÅH! Ja, nåväl. Nu ska jag packa till imorgon.
Jaaa för imoorgon åker jag och mamma till uppsala och kollar på gymnastik SM.
Alltså det ska bli så kul!
Drömde inatt om att jag sitter skitbra på läktaren och ser allt perfekt. HAHA!
Patetiskt I know, nåväl! Ska kolla runt på lite SM-friståenden nu också^^

Adiosooo mafioosooo!

Kommentarer
Postat av: Philip

Du borde skämmas Ida som skriver så bra dikter om lärarna! Hur fan ska det här gå? Om jag var lite nedstämd igår för typ .. ingenting, hur fan tror du jag känner nu efter att Sara läst dem för mig?



Åh! <3

2009-05-29 @ 23:30:18
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0