forever young.

Efter lite pluggande om Barocken hoppas jag nu på det bästa och lägger mig och läser min braiga bok istället. Mycket roligare. Väskan är packad och kläderna ligger framme. Jag är redo för att åka från Coolaholm vid 7-tiden i morgonbitti, och återkomma vid 17-tiden. Åh, vad vi älskar onsdagar... Host.

Nåväl, jag ser i alla fall fram emot bilden där jag får putsa och skugga min alldeles egna porträttbild av en tant. Och även om Bettan klagar och blir nervös så fort hon ser min kreation, så är jag så stolt över mitt allra första verk så ögonen lyser på mig. Den ska jag rama in och ge till farmor! Iinte för att den är särskilt lik henne på en fläck, men det är typ bara hon som skulle uppskatta gesten, så vad gör man när man är 18 år och fortfarande hoppas på att en teckning ska räcka till julklapp?

Nej, godnatt hörrni!
/ Ida


<3


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0