frisserifrissera.

Vågfönen på Johan gick bättre en föregående gånger och jag kände en liten glimt av stolthet i mig själv. Inte för att jag känner mig säker men att det går bättre och att Kjell sa att jag klarar det momentet om jag gör så, så känns det lite bättre. Det var genrep med Johan idag, så nästa gång jag gör vågfönen på honom är på självaste gesällen, den 13 maj, hua!

Uppbyggnadsfönen gick sämre än vanligt men jag skyller på fönen. Philip (big pussy!!^^) stal min favoritfön så jag fick nöja mig med en äckelfön. Malins hår fastnade och jag dog några gånger. Fick lite tips av Irina som såklart var helt tvärtemot vad Kjell sagt, men jag orkade inte ta ännu en diskussion utan sa bara okej. Jag vet vad jag ska göra för att det ska bli bra i alla fall, så jag tappade inte allt mitt självförtroende i alla fall.  Färgen blev förresten också fin.

Eftersom det var arbetskväll trodde jag att jag skulle vara kvar mycket längre men jag började med Johan vid 13.20 och gjorde två vågfönar, och sen färgade jag Malin och gjorde sedan uppbyggnadsfön, och jag var klar klockan 16. Det var bra jobbat, och jag stressade inte ens? Jag som annars är miss Steess herself.

Det var allt jag hade att säga om mitt frisöriga liv idag.. Bug & Bock!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0