leggingsproblem.

Jag har ett litet problem, eller en tankeställare, som jag tänkte förmedla. Jo, det är ju såhär att jag hatar när folk har jeansleggings som jeans? Okej om maqn har dom som leggings, men det är inte jeans, okej? Sen så slog det mig... När vi tränar (gymnaster) så tränar vi i vanliga leggings... och i helgen ska ju jag till Örebro på LedarCamp och vi ska göra nån form av aktivitet under helgen, och om det är varmt har jag ju inte mysbyxor utan leggings, eftersom det är i princip de enda man äger som gymnast... (dock x antal stycken)... tänk om dom tycker jag är dum i huvet som springer runt i bara leggings och tränar, det som dom faktiskt anser är vardagskläder?... Vilket dilemma...

Nåväl... jag får väl ha en tröja på mig där det står "Gymnaster tränar i leggings" för att klarlägga detta!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Nu är det ju så att jag köpte ett par jeansleggings igår. De är ju skitsnygga! :D Varför gillar du dem inte?

2009-05-14 @ 12:13:27
URL: http://tattoojackie.blogspot.com

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0