puss.

Jag inhandlade in bara ramar utan också nya gardiner. Ja och se på fan vad händig jag är, de hänger är så fint så... blir nästan tårögd... ^^ Jag köpte också ett album där jag tänkte sätta in bilder från studenten sen. Kommer väl sitta här i sommar och gråta när jag klistrar in dem, ack^^

Funderar på att åka och sola, solarium alltså. Bal och student närmar sig... men hörrni, det är ju så fruktansvärt tråkigt? Visst det tar typ 20 minuter, men det är ju bajstråkigt. Kanske borde göra det ändå... såhär blek kan man väl inte vara... Men jag ligger fan hellre ute en hel dag än 20 minuter i ett solarium, fy fan! Men.. okej... Bort med sminket och hoppa i myskläderna nu Ida... här ska solas!

puss!

Jannas & Philip
ringde nyss, dom är ju för roliga. ingen koll^^
jannas bästa: "asså, ska du ta studenten eller?" haha!
Nu har jag fört vidare mina studentpåhitt till dom.
Då kan man alltid skylla på dom om nåt blir fel, jiiha!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0