stop look listen.

En kväll som spenderats med thaimat och diverse danssteg till låtar från melodifestivalen 2003. Underskattade låtar må jag säga. Malin & jag har infört de gamla godingarna in i vår nya tid och snart kommer de spelas på stans alla krogar! Malin vill imponera på mig med sina danssteg, dock ej så imponerande, krävs viss träning. Jag lärde henne Amy Diamond-stegen och tillslut fick hon till det, bara hon fick hålla fokus. Tillslut var vi så varma efter cirkus 40 minuters hopp&dans så vi var värda både ostkrokar och chokladkakor.

Förresten finns det inte en enda jävla affär i den här stan som säljer det gamla hederliga godiset längre! Vad hände med romerska bågar och allt det där? Nu har alla blivit nåra jävla karamell kungs-stödjare, lackar satan!

Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta gaddarna, sedan väntar en nybäddad säng på lilla mig! Ciao!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0