survivor.

Ett spännande robinson-avsnitt har nu passerat och jag kan nog kalla mig själv beroende. Nu när Erik åkte ut så har jag bara 2 favoriter kvar. Jarmo eller Anna ska vinna, så är det bara! Vem spelar ingen roll, men som jag såg på reklamen (eftersom jag är fucking jävla uppmärksam) så är det någon med guldring på fingret som tar emot statyeten, och eftersom det bara är Jarmo som är gift antar jag att han vinner, då blir jag glad! Han är den enda som verkligen skulle klara av att överleva själv. Anna är också bra, hon pallade det där jävla träsket, och är allmänt bra! Plus att hon är kung på att hålla för anda n, hua säger jag bara!

Nu ska jag spela lite spel på robinsonsajten på tv4.se HAHA!

Kommentarer
Postat av: gus

Robinson-nörden no1 ;)

2009-05-26 @ 01:26:32
URL: http://gkarlzon.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0