all for you.

Just nu är jag sådär sentimental. Lite gråtfärdig faktiskt. Ledsen över att jag vet att jag kommer gråta floder på studentdagen. Jag insåg idag hur mycket jag tycker om mina vänner i klassen. Alla kommer flytta, och hur mycket man än säger att man ska hålla kontakten så vet vi allihopa att vi kommer glida isär, och det gör så jävla ont. Dessa människor är ju liksom de som förstått sig på en genom dessa 3 år. Våra liv har kretsat runt samma saker med samma mål, och även fast vi alla är så olika, har vi ändå något inom oss som knyter ihop oss... den knuten kommer liksom släppa... Tragiskt... ledsamt... inte undra på att jag är sentimental. Jag kommer liksom tappa jättemycket kontakt med några av mina närmsta vänner... inte med mening, men det bara blir så. Vi ska ut och leva våra liv i olika städer med olika mål, det går liksom inte ihop sig. Visst kommer man kunna träffas någon gång då och då, men skillnaden mellan att träffa varandra varje dag, den är stor...

Vill väl helt enkelt komma fram till att jag gråter mina sentimentala tårar för er, min fina vänner i hvfr3 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-19 @ 21:56:52
URL: http://soderlundsara.blogg.se/
Postat av: josefin

vet hur det är älskade syster.

jag har fortfarande inte kommit över studenten (haha, det hjälpte säkert dig jättemycket att veta, haha)

men på rytmus, det är det enda stället jag vekrligen känt mig riktigt riktigt riktigt hemma och lycklig, trots att det var jobbigt med pendlingen och det. men det var så jävla svårt. och jag har glidit ifrån allihopa. visst, man hörs ibland, och då känns det som vanligt, men det är ändå inte detsamma.



vi får prata ut om detta på torsdag!

puss och kram min älskade syster!

2009-05-19 @ 22:24:32
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Philip

Philip Fohlin likes this.

2009-05-19 @ 23:54:57
URL: http://philipfohlin.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-20 @ 00:04:32
URL: http://memie.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0