jul i varje jävla hus.

Har suttit hela kvällen från 21 och fixat med julklappar.
Nästan alla är klara nu och det är fruktansvärt skönt.
Bara några få kvar som inte är inhandlade eller lösta än.
Men det finns tid för det, lugna kalaspuffar!
Har skickat efter 6 grejer från la interneeeet så det är löst.
Eftersom jag varit så duktig ska jag krypa ner nu.
CSI NY börjar om 15 minuter, myys då!

Pratade med min faar idag också.
Han är lite rolig han.
Han kommer snart likna en hög.
Nu har han brutit ett revben till.
Fan tredje gången nu.
Nu får det vara nog.
Nu får doktorerna gå in och komma med svar.
Annars kan han vara med på "Okänd diagnos".
TV4fakta kl 9 på mornarna.
Farmor hade också brytit ett revben.
Herregud vad händer med den sidan av släkten?
Farmor hade lutat sig över en frysdisk på Ica.
Råkat bli hängande på kanten och krossat ett revben.
Alltså det låter så fruktanvärt komist.
Vilket det är.
HAHAHAHAHAHAHA!
Nåväl.. jag vill ha dom båda hela!
Inte i flera bitar!
Men, det jag skulle säga vaaaar...
Att det blir att vara i Stockholm på julafton.
Ska bli väldigt mysigt måste jag säga.
Farmor kommer dit och Lenas föräldrar och syskonfamilj.
Jag ska köra till Stockholm på julaftonsmorgonen.
Sen åker vi hem på juldagen, och är hemma lagom till kalasigheterna.
När det väl är kalasigheter i Katrineholm är det bäst att vara hemma!
Men det ska bli riktigt mysigt.

Förresten är jag så jävla nöjd med alla julklappar jag och sis kommit på!
Det känns så roligt att ge bort grejer, och se folk glada!
Är väldigt extra nöjd med mammas!
Ska inte avslöja mig nu, så jag sätter punkt där.

Långt inlägg om julen, GOD JUL!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är också nyfiiiiiiiiiiiiiiken



mamma muu

2009-11-25 @ 09:44:24

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0