rebeller.

Efter träningen på hälsogymmet blev det en spontan tripp till Norrköping.
Där blev det väldigt god grekisk mat på en redigt mysig restaurang.
Sedan tog vi en liten fika på Espresso House innan bion.
Kollade på "den unga kvinnan som roade sig med ett av de fyra elementen".
Ja.. ni förstår vad jag menar.
Bra var den i alla fall, och popcornen var goda.
Och vet ni?
Jag fick sitta i mitten.
Vi körde sten, sax, påse.
JAG VANN!?
Jag har aldrig vunnit något sånt förut.
HAHA!
^^


Anna är glad att hon har mig som vän.
Jag är den enda vännen som äter mer än henne.
Och jag lovar, jag äter som en häst.
En snel hest.

Idag blir det jobb fram till 18.
Är helt ensam på salongen idag.
Har tända ljus, lugn musik, mys.
Efter 14-kunden ska jag städa.

Ja, det är ju lite tradition att städa på onsdagarna här.

Ikväll blir det till att fira min älskade bulle Malin som fyllde 18 igår.
Sedan blir det volleybollträning 20-22 vilket ska bli döroligt.
Dock har jag en känsla av att Niklas & Gurra kommer döda oss.
Min kropp kommer i alla fall vara död imorgon, det känner jag på mig.

Åh fan, långt inlägg.
PUSS!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0