run away to the stars.

Freda'n den 13.
Jag började dagen med att tappa ett glaslock rakt i tallriken full med fil vilket innebar en trasig tallrik och fil i hela köket. Bra start! Kände att den här dagen, den kommer gå galant!? Nej. Fortsatte seda med jobb vilket gick bra som vanligt, förutom att jag tappade clips och kammar mer än vanligt, och då kan ni tänka er, hallå?! Efter jobbet vid 16.30 gick jag till team sportia och kollade på volleybollskor. De jag beställt fanns inte längre, helt sjukt. Nåväl, provade 2 stycken och gick hem med de dyraste. Såklart. Så blir det aldrig. Dock kan jag både spela i dessa, och promena "runt kvarteret" med Anna. Jag tänkte liksom lite på Anna när jag insåg att skorna kostade 1400. Allt för henne liksom ^-^. Dock gillar vi volleybollrabatt! Tack!

Ikväll har Malin & Helga 18-årsfest i Smedjan och jag tänkte infinna mig. Dock känner jag mig sjuk. Hängig, trött, ögon som rinner, snorig. Men vad fan! Det är helg, ska va glad. Dock blir det lite jobb imorgon också, två klippningar. Ska måla på salongen också. Fan nu flyger jag från ämnet! Ingen röd tråd. IG direkt enligt Gunilla (Guu-nilla? Gu-NILLA? Guniiillaaaa?). Det jag skulle komma fram till är att det nog är bäst om jag duschar. Såhär kan man inte visa sig bland folk. ADIOS!

Här är skönheterna! vita, rosa & lila.
Kan inte bli mycket bättre!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0