so long.

Imorgon är det måndag om det undgått någon.
Det blir jobb, en lunch med farmor, och sen volleybollträning.
Är väldigt taggad inför träningen måste jag säga.
Man blir det efter att ha kollat på en spännande volleybollmatch.
Som idag till exempel. Mycket underhållande.

Har slagit in alla julklappar idag.
Mysigt pyssel sådär på första advent.
Jag blir så stolt varje gång jag lyckas knåpa ihop ett fint paket.
Ni vet sådär "affärigt".
Jag har aldrig varit en tjej med tålamod för inslagning.
Blev alltid så sur för att Malin alltid slog in finare än mig.
Eller vadå blev, jag blir!
Men idag, då lyckades jag riktigt bra!
Kanske för att Malin inte va med..
Jävla Malin..

Nej, nu blir det överblivna ostbåga sen Miches besök igår kväll,
(miche, dom e riktigt sega och goda!) framför den nyaste bring it on-filmen!
Den 5:e eller vad det blir i ordningen, tappat räkningen nu, men ny är den!
Ska också måla en annan färg på naglarna och messa lite på min Bull (kanske till bill? xO)
PUSSS!


Kommentarer
Postat av: Miche

Vart var mitt sms?! Jag behöver det nu eftersom vi förlorade den så spännande volleybollmatchen.. :(

Ostbågar ska vi inte ens prata om! Men jag fick äta kebabtallrik :)

2009-11-30 @ 01:04:40

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0