as long as you love me.

Är lite trött på att alla tjejer jämt ska klä ut sig till leopardkvinna, catwoman eller nån söt liten kanin. Fan asså. Jag skulle vilja slå på stort på hela den där häxgrejen. Ingen som kör den längre ju? Dock ska jag inte klä ut mig ikväll, jag känner att jag inte behöver någon utklädnad, särskilt inte för att va häxa, haa haa! Nåväl..

Min syster är världens bästa. Hon städade mitt rum i mitt ovetande när jag var och kollade på bandyn. Så när jag kom hem klev jag in i ett fiint rum. TACK SYSTER!!

Nej nu ska jag sminka mig lite, hoppa i lite trevliga kläder, sen styra upp!
ADIOOOS AMIGOS!

här va de partaj!

Kommentarer
Postat av: josefin

ibland är jag alltför snäll.



jossan har sina goooda stundeeer, doappappappadobidooyeah

2009-11-01 @ 07:20:55
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: elin

Fest på jerrys, inte illa!

2009-11-01 @ 16:09:17
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0