but on a show.

Igår vid 20.30 blev det onsdag.
Ja, så är det bestämt nu.
Tisdagar är ju bara tråkiga.
Dagen ska ta slut snabbt.
Tisdagar 20.30 = onsdag.

Jag börjar känna mig lite okvinnlig.
Jag har nämligen aldrig handväska längre.
Vet inte vad det är med mig.
Har alltid träningskläderna med mig till jobbet.
Och om jag inte behöver ha det, finns det annat att packa ner.
Så därför får grejerna inte plats i handväskan.
Kanske ska ta en "today I'm wearing this"-bild med stor jacka & bag.
Känns så väldigt modeinriktat om jag får säga det själv.
Swedens next fashionista, mmmh!

Idag blir det jobb fram till 18/18.30.
Hem, äta, byta om, volleybollträning 20-22.
Sa jag att jag har konstant träningsvärk nu för tiden?


puss.


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0