good for you to know.

bra saker att veta:

1. jag har inte använt deo på en vecka för att min är slut, och jag har inte hittat (orkat leta på fler ställen än 1) den jag vill ha, så jag har lekt feminist den här veckan kan man säga. dock har jag nu införskaffat mig en ny, så alla kan andas ut (ja, bokstavligt talat faktiskt)

2. jag sitter just nu med färg i håret, och om jag nu återigen kommer likna en smurf, vill jag gärna vara gammelsmurfen, han verkar vara så himla vis.

3. jag är missbrukare, det första steget är att erkänna det! ja, nässpraymissbrukare. jag är nu på avgiftning. denna dag har jag inte använt det en enda gång, och inte heller ett enda sprut av de 2 andra sprayerna doktorn rekommenderade istället. åh, jag är bra jag!

nej, nu blir det lördagsmys med la familia.
puss!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0