living the dream.

Hade fullt upp på jobbet idag.
Inte en lugn stund!
Men sjukt roligt har det varit ska jag säga!
Hoppas på lika fulla dagar framöver, för det gillar jag!

Efter jag klippt Anki som va min sista kund, drog vi till bussen och åkte till Duve. Där köpte vi döda korvar(?) och sen började volleybollen. En riktigt rolig och givande träning ska jag säga. Tränade på rullningar, vilket kommer resultera i blåmärken imorgon, kul jul! Lärde mig massa nytt idag, och det är så jävla roligt! Börjar bli som Anna, vill bara spela volleyboll hela tiden^^ Nåväl, så nu är jag helt öm och matt i kroppen, men som sagt..  ack så kul det är!

Efter träningen käkade jag, Anna & Miche i caféterian innan Miches träning började. Då fastnade jag och Anna där innan vi tillslut vandrade hem i kylan. Sen blev det lite städ på salongen innan vi käkade Annas nybakadae scones (som för övrigt va sjukt mäktiga). Sen slängde vi oss i soffan och garvade åt Hollywoodfruarna!

Mitt liv är för underbart alltså!
Har aldrig mått såhär bra!

PUSS PÅ DET!
Ska fan börja säga mitt sommaruttryck igen.
Det håller ju fan i sig så här kommer det:
Living the dream! [Living the dreeeeaaaam]


p.s Tack Michepiche för din gåva från Lettland! 70 cl Smirnoff ice, gulligt att du tänkte på mig då! PUSSIGULL!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0