chasing cars.

Träningen gick väldigt bra fram tills jag gjorde en hederlig krasch.
Landade rakt på axeln och fick ont i nåt muskelfäste där.
Blev rädd som fan över jobbet.
Men har smörjt issalva i alla fall, så det ska väl gå bra.
Så jävla typiskt. Fattar inte att jag inte lär mig.
Man kan inte vägra i en salto när man redan är inne i den.
Det går liksom inte, det slutar alltid i krasch.

Nåväl. Har solat med Anna & Anki på kvällskvisten också.
Det var ju bra med lite värme på axeln i alla fall.
Nu ska jag duscha och sen krypa ner och se på tv.


Imorgon jobbar jag 12-20.
Sen får vi se vad som händer.

par i damer!

Kommentarer
Postat av: The lady of your dreams!

Ja, sen får vi se vad som händer, fast, jag är nästan bombsäker på vad som händer, ta tag i det ordentligt nu, hafsa inte bara! ;)

2009-09-23 @ 08:33:57
Postat av: The lady of his dreams!

hahah vi får hoppas anna, hoppas^^ haha

2009-09-23 @ 10:04:34

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0