a little bit of love.

Igår tog jag tag i salongen och dammade överallt, dammsög, moppade och pysslade om lite i personalrummet. Nu ser det inte ut som en fyllecell i alla fall. En hylla ska upp, och nånting mer, sen är det så bra som det kan bli!

Efter jobbet drog jag hem och käka och sen till Duve.
Kollade på Anna, Anki och Hannas volleybollträning.
Jag och Miche satt och snacka på läktarn.
Tror jag ska börja volleyboll faktiskt.
Jag tror jag sitter inne på en stor talang(?)
Inte direkt kanske, men låt mig tro det.
Efter träningen vid 22 drog vi hem till Anna.
Där blev det glass och tigerkaka och massa mys&prat.
Sen skrev jag en varsin dikt till flickorna.
Tror de kommer dyka upp hos Anna snart.
Jag ska tvinga henne, för det är 3 bra verk.
Dock behöver vi nog cencurera en del.
Kanske allting, blir kanske inte så mycket för er att läsa..
Jaja, tror jag ska satsa på att bli poet i mitt nästa liv.

Så, vad gör jag nu?

Jo jag sitter här och sjunger.
Tänkte locka lite kunder med min ljuva stämma.
"Kept playing love like it was just a game
Pretending to feel the same
Then turn around and leave again
This love has takin it's toll on me"

PUSS!





Kommentarer
Postat av: sara

jag bara känner varenda dag att jag vill ha ljusare hår. haha. :) så jag återkommer nog snart! p&k

2009-09-24 @ 12:32:20
URL: http://saraskoog.blogg.se/
Postat av: elin

fick du se min syster in action?

2009-09-24 @ 15:25:06
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0