just do it.

Jobbade mellan 10-13 idag.
Gjorde mina kunder mycket nöjda.
Nöjd och glad blev det lunch/fika på Sultans Norr.
Mitt sällskap blev CirkusJessica^^


Väl hemma drog jag till Anna.
Vi satte upp söta grejer snett på väggen.
Att det blev snett är inte mitt fel.
Och förresten så är det inte snett.
I alla fall inte om man sitter på soffans armstöd.

Sen drog vi och kollade på matchen mellan Värmbol och Värmdö.
Värmdö hade fan agg och va helt jävla sjuka i huvet.
Nåväl, det var i alla fall roligt och kul och se.. alltså.. killarna.
Höhö! Jag har en fin bakgrundsbild på mobilen nu.
Blev avis på Annas så hon fixade en snygg till mig med^^

Ikväll blir det till att kolla på fyran klockann 21. Sjukt bra!
Till det blir det popcorn och isvatten. Gillar't!
Jobb imorgon, 9-18.
Jag skulle behöva lite stöd om man säger så..
PUSS DÅ!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0