see your halo.

Jobbat idag.
3 klipp & färg och en styling.
Trött är jag.
Har en kund imorgon också.
Men det ät en kul klippning!
Ikväll ska jag ta hand om mig själv.
Blir nagel, hand och fotfix!
Lite chips och en bra film.
Hela min familj och deras kompisar ska gå på bio.
Flickan som lekte med elden ja.
Jag ska också gå, men inte ikväll.
Ikväll bir det lite kvalitétstid med mig själv.

Annat:
En jävla idiot snattade en produkt på salongen idag (kul liv, den kosta 139 spänn, pank or what?) Han va ful och äcklig och jag var jättemisstänksam och kollade hela tiden vad han gjorde. Och jag såg att han ställde tillbaka förpackningen han höll i handen, så jafg trodde det var lugnt. Men idioten hade tagit ur produkten ur plastförpackningen och ställt tillbaka den. Idiot!

Nej, nu ska jag & Malin åka och käka på kina.
HEJ DÅ!


dagens frilla!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0