kills me inside.

Faktiskt helt slut efter dagen.
Imorgon blir det ännu värre.
Jobba 9-17 och direkt iväg.
Träna barn 17.30-19.00.
Träning 19-20.30.
Kul liv ungefär.
Jag gillar det ju.
Skulle dock vilka ha fler timmar.
Ja på dygnet alltså.
Gärna sisodär 28 timmar istället för 24.
Ska nog önska mig det i julklapp.
Eller köpa det på ebay.

Nu ska jag gå och tvätta håret eftersom Malin har gjort sin läxa på mig. En svinrygg. För er som vill tunna ur ert hår utan att gå till frisören. Toupera sönder det och spraya, sen kamma ut det, det faller en hel del ska jag säga. Aj fan. Nåväl. Imorgon ska jag ha flätor. Det har jag bestämt. Lattjade lite med håret och blev ju så söt så man fick hål i tänderna, så imorgon ska jag vara söt i flätor! :) De ni!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-15 @ 15:52:01

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0