it's something about you.

Idag blev det riktigt mycket jobb på salongen.
Hade 8 kunder, flest hittils. Roligt!
Jobbade från 10-19.30 och det kändes lite.
Det bästa var dock att jag gjorde alla så nöjda.
Man blir så glad av att folk verkligen berättar hur nöjda det är. Så skönt!
Mysigt att Hanna kom förbi så vi fick umgås lite.
Har blivit på tok för lite av det.
Hon köpte fika och så satt vi och pratade.
Vid 15-tiden (då jag förövrigt hade lunch) svängde Anna in också.
Skönt att snacka av sig om saker man bara måste få ur sig.
Klippte lugg på Anna (Pettersson) idag förresten, och oj så snyggt det blev!

Väl hemma hade jag lagom blivit övertrött och sprang runt och skrek.
Ja, då såklart åt matchen mellan Malta och Sverige.
Hejade och buade om vartannat.
Detta blandat med en knäckemacka med potatis på.
Ja som sagt, övertrött.


Imorgon har jag så gott som fullbokat.
Blir allt ifrån slingor till klippningar.
Vid 13-tiden kommer Anna förbi med pizza.
Då blir det slizekäk och sen ska jag tvätta & styla hennes hår.
Direkt efter jobbet blir det hem och byta om och käka.
Sen är det träning 19.30-21.00.

Nej, duschen väntar, och sen tror jag det blir sovdags.
Annars ska jag kolla på inspelat "the mentalist".
Lutar nog åt det sista!


PYSS!






Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0