at the studio.

Morgonen har bestått av en klippning av en så kallad Lars. Ja alltså han hette så. Sedan kom mormor och då blev det färgning och klippning. A, hon heter Britt. La i en 9G blandat med 8WN och det blev fierce! Sen klippte jag alldeles sådär lagom så hon blev sådär supermegasöt. Okej, nu kanske ni börja märka att jag är lite rastlös. Har nämligen ingen kund förrän kl 15. Så nu ska jag ta lunch, vilket betyder en såndär god låda, ni vet, rester sen igår. Störtgott not. Nåväl, är ju min favorit i den i alla fall, gladtjej_90.

Nej, nu ska jag äta och sedan kanske städa lite, smsa lite och läsa lite i min braiga bok. Eller så kommer det någon drop in, det är ju sådan som helt enkelt får visa sig för hur mycket jag än vill kan jag inte se in i framtiden. ADJÖ!

haha! kanske ska starta en kategori som heter "ida är i salongen".. haha nästan värt att dokumtentera min rastlöshet när jag inte har kunder. haha *fniss*!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0