cut me down.

Nu har jag klippt mig i fingret 2 gånger inom loppet av... föör kort tid!
Vad är det här? Går jag i 1:an på frisörskolan eller? Då är det liksom okej.
Nej, jag har nya saxar. Om man nu ska skylla på någonting.
Blodet droppade och tidsblocket ser nu mer ut som något man sett i en skräckfilm.
Men som sagt, jag kan ju alltid säga att rött är inne just nu.
Röda är det nya svarta.

Nej, nu ska jag sluta med det här.
Men jag ska faktiskt säga att de såg rätt snyggt ut.
Ja, blodet som rann ner över mina blåmålade naglar.
That's what I call fierce!

Nej, lägg av.
Nu ska jag återgå till arbetet.
ADJÖ!


Kommentarer
Postat av: Anna

AAAAAAAAAJJJJ ont det lät!!! =S =S =S

2010-04-29 @ 20:22:54
URL: http://annaflickan.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0