from los angeles.

Hemma från ett måndagsmys med kalaspuffen utan dess like.
Började med att midda'n var serverad när jag kom.
Pommes, kött & beeeearniiie, mums!
Sen läste vi om brulesk-beat(rice)a!
Sen spelade vi boll inomhus.
Sånt får man göra där.
Jag bollade som en gud..
Eller det kanske va Miche?
Efter lekandet med bollarna blev vi svettiga.
Då kom Johanna hem och bjöd på PIGGELIN!!
Sen åt jag 2 popcornpåsar själv!
Miche har ett förråd för framtida behov.
Dvs när jag kommer dit.
Hade 6 påsar popcorn, nu endast 4 kvar.
Hon vet hur man lockar Ida Plantin liksom!?

Vi kollade på en ruuuuskigt bra film.
Jag lärde mig namnet på den.. men det glömde jag.
Glostest eftersökes?!
Bästa var telefondöd & skorstensrökaren!
Under filmer gick konversationen ungefär såhär:
Ida - Men.. vad händer nu? Jag fattar inte?
Miche - Men vänta..
______________
Ida: HA! Sure!?
Johanna: MMhhhmmm!
Miche: Men vänta...
______________
Johanna: Faan va coolt!
Ida: Shiiiit
Miche: Men vänta (HAHAHAH nej ja skoja bara de sa hon inte!!!)
HAHAAHAH!

En fantastisk måndagskväll, MMH på den!


Kommentarer
Postat av: Matte P

LAW ABIDING CITIZEN! :P

2010-04-13 @ 01:18:31
URL: http://michellemard.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0