gör inte det.

Nu har jag flyttat alla grejer i köket, till vardagsrummet.
Så nu ser det ungefär ut som att jag campar på mattan här.
Men vill klargöra för alla att jag inte gör det.
Så inte något blir arg eller upprörd.. av någon anledning.

Har ni nånsin gäspat samtidigt som ni ryser till?

Gör inte det! (HAHA)
Jag gjorde precis det.
Kroppen typ hackar och skakar med munnen öppen.
Ja, jag såg nog ganska rolig ut, säkerligen groteskt ful också!
Så om ni ska på date ska ni undvika detta.
Bara ett tips från tjejen med det stadiga förhållandet likseeoom.
Eeh va? Vem pratar jag om nu egentligen?

Nej hörrni, nu ska jag ta och krypa ner innan jag växer fast här.
Det skulle också se roligt och väldigt fult ut.
Så om ni ska på date ska ni nog undvika det också.
Men som sagt, bara helt oskyldiga tips!


xoxo (har börjat med det för jag har blivit så internationell sen igår sörrni!)

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha, din blogg spårar ut!!!!

2010-04-19 @ 11:37:14
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0