guldpuff.

Efter jobbet fick jag äntligen springa iväg till C&L och krama om min guldmedaljör.
Man vet inte vad man ska säga, det är bara så sjukt jävla underbart!
Sen gick jag på massage innan det var dags att hylla tjejerna på Gröna kulle.

Nu är jag hemma och ska om en halvtimme ut och äta med familjen och fira My.
Senare ska jag ta mig ner till Harrys där det ska firas, SM GULD!
Blir förmodligen fortsatt segerfest imorgon på Statt också.
Så jävla roligt, SM GULD!

Är jättehungrig nu, sådär så man mår illa.
Måste ta något, vad som helst.
Så man inte mår så illa så man inte kan äta.

Fick precis sms från Miche.. hon känner av alkoholen redan nu.
HAHA inte konstigt, sovit typ 1 timme i natt.
Känner att det blir en "hålla Miches hår när hon spyr"-kväll!
HAHAH neej nej! Jag ska sjunga med henne har jag lovat.
SM GULD SM GULD SM GULD SM GULD SM GUUUUULD!

och ja, vi måste verkligen posa fram en ny bild!!! HAHA!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0