in my head.

Jag är så fruktansvärt trött i kroppen.
Mest i benen faktiskt.
De är som 2 gelépinnar.
Redo att falla ihop till en hög.

Lotta tyckte jag tränade så bra idag så hon köpte glass till mig.(?)
Långa farbron-glass. Hallonsmak.
Den ploppade ur sitt skal så att säga.. och la sig på marken.
Fast bara för en stund.
För sen kom glassmonstret Ida och sköljde av hallonklumpen.
Här får inget gå till spillo, lite skit rensar magen.

För övrigt så va inte Lotta på innelistan den här gången heller.
Lite besviken varje gång, tragiskt det där.
Men vad ska jag som legat på listan 3 gånger säga?
Åh, de e svårt det där med inne & ute...
^^


Ojojoj, nu ska jag sluta skriva internskämt så fler än 5 personer förstår.
Saker som kanske inte är "got to be there-moments".
.....
.....
..
...
Nehe, de var väl allt.
ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Josefin

hahhahahahahahahahahahahaahhaaa!

2010-04-07 @ 06:52:17
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0