in the kitchen.

Mina köksluckor har kommit!
Mest glad över att fläktgrejen inte syns.
Haha de va verkligen inte vackert.
Men nu ser det ut som ett kök.
Mitt stora fina kök!
Dock har jag inte lärt mig koka ägg än.
I förrgår blev de skithårda, äckligt hårda!
Och igår blev det så löskok så jag skulle kunna badat i det.
Spisen och jag har inte riktigt kommit överens än.
Vi jobbar på vårt förhållande.

Nu ska jag dammsuga av lite.
Klockan 5 kommer Anna.
Då ska vi åka i caben och handla!
Höhö!

Ehm, ja!
TJINGPLING!

P.S Miche! Ostbågarna är perfekta nu!!

Kommentarer
Postat av: josefin

meh få se bild på luckorna då!!!

2010-04-30 @ 16:40:38
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Matte P

Eller hur! Få se bilderna..eller va fan! Jag kommer över och ser dom live ;)

Du och Johanna kanske ska gå en ägg-kokar-kurs =)

Ska prova ostbågarna senare...

2010-04-30 @ 17:14:01
URL: http://michellemard.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0