don't stop believin'.

Efter mycket om och men har vi kommit en bra bit på friståendet nu.
Det måste sitta som en smäck lagom till RM3 som är sista helgen i maj.
Allt ska sitta, faan asså! MMMMHHHH!

Efter träningen stod jag och Miche ute i kylan och prata.
Efter en timme tyckte vi att det kanske blev liiite för kallt.
Därför blir det bra när jag flytta i helgen.
Då kan vi snacka på vägen hem till mig.
Och sen hemma hos mig.
För då kommer Miche aldrig komma därifrån, thihi!

Idag tänker jag inte tvätta håret.
Om ni vill veta så har jag inte gjort det sen i lördags.
IIIUU kanske ni tänker, men vet ni?
Jag är ju frisör så jag kan säga att det är okej.
Eller så är det bara något jag intalat mig..

Nu ska jag stupa i säng och glo på ett par satc-avsnitt innan jag slocknar!






Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0